Sunday 23 December 2012

CHAHAYA BEAUTY AURA SKINCARE

Hi dearies semua,

Anda pernah dengar tak pasal produk nie..mungkin anda pernah dengar tapi ade jugak tak pernah dengar..produk nie saya kenali start saya follow blog kak Lynna since 2009..lama kan sekarang 2012 da..kini kak lynna memang boleh kate sebagai usahawan berjaya..plus nak citer nie skin beliau sangat cantik..saya tak boleh tengok orang kulit flawless nie..sebab jeless haha..sebab saya tak flawless..tapi jeles kite yang baik-baik la..so dari situ saya usha-usha je produk nie..yerla..saya student time tuh..RM85 memang a big deal for me hahaha..kak lyna pengguna poduk nie jugak dulu sebab setau saya keluarga ipar beliau merupkan pengasas produk nie and ternyata skin mereka memang superb!

RM85 per set

bermacam produk saya cuba..paling last saya cuba before ambil keputusan nak pakai CB Aura nie adalah Loreal..memang puas hati..at least skin semakin bertambah ok..lama-lama saya decide mesti cuba gak nie CB Aura..saya nekad time hari raya pertama 2012..lepas sesi bergambar dengan siblings tengok skin my sister yang study kt UPM glow habis..haihhh jeless ahkak tau dik hahhaha..apsal saya yang dah start bekerja still taknak melabur duit beli CB Aura nie hahhaha..lepastuh nekad terus beli..sebenarnya dulu serius saya jugak takut nak mencuba produk nie..yerlah macam anda jugak tak pernah dengar kan..dari situ saya kaji through internet keberkesanan produk, berdaftar dengan KKM ke tak, usha testimoni mereka yang guna..alhamdulillah pakai macam serasi..nak kate flawless tak pon lagi tapi saya puas hati! kena la istiqomah kan baru dapat result meletupsss hahaha..janganla dah try tak sampai seminggu tak nampak perubahan dah give up..sila buat plastic surgery kalau nak cantik cepat sangat hehe..saya pakai start 16/09/2012. setakat nie dah 2 kotak set CB Aura saya guna..so tahan lama tau...

and now saya nak berkongsi dengan anda2 semua yang mempunyai masalah skin berminyak, parut jerawat degil. parut lama, jeragat dan sewaktu dengannya, anda boleh cuba CB Aura nie..nak cantik kene la belanja sikit kan..saya suka memetik kata-kata auntie nani rostam (mama hanis zalikha)

 "Bagi saya kecantikan dan kesihatan itu milik sesiapa sahaja yang rajin dan tidak kedekut" 

Betul kan..setuju tak...???

lets cekidout produk CB aura yang saya jual nie...sms/call 013-734 2887 for fast respond ok darling!

1 set aura = RM85..postage RM5
 Bagi anda yang ingin membeli secara berasingan juga dialu-alukan..dibawah nie saya sertakan harga bagi each item..not include postage yea..please add RM5 for postage.




Antara 3 item dalam set Aura nie saya paling suka Sabun Aura..memang best.. tak lupe juga krim aura..

CB Aura memang terbaik!

berdaftar dengan KKM




so apa kata anda..nak cantik jangan sayang duit..tak mahal mana pon..kite kerja hempas pulas setiap hari..hah sampai muka pon tak terjaga tak best jugak kan..

so jangan ragu-ragu takut guna produk nie..tak semestinya produk mahal menjanjikan keputusan yang luar biasa...dan tak semestinya produk tempatan tak berupaya bagi kesan serupa produk mahal :)

pilihan di tangan anda..:)

sms/call 013-734 2887 untuk order ye..boleh add saya di FB: ieyka dinda..kita sembang2 kat sana hehe

till then...




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...