Monday 24 December 2012

Seabuckthorn dalam SNE Beutskin Essence adalah Antikanser ?

Hi dearies semua..:)

Anda tahu apa kandungan didalam Beutskin Essence SNE..meh acik bagitahu ye..Antara kandungan utama Beutskin Essence SNE adalah Minyak Biji Seabuckthorn, Radix Puerariae Lobata, Minyak Biji Anggur, Likopena, Minyak Kacang Pain, Beeswax  

Ok apa tuh Seabuckthorn tuh..adakah Laut Berduri...??

Tidak Seabuckthorn adalah suatu kurniaan Alah buat kulit kita! Kenapa ye saya berkata begitu.. Ia adalah tumbuhan yang menakjubkan dan dikenali juga Mutiara Bumi dan sangat kaya dengan vitamin, flavonoid, asid lemak tak tepu, sterol tumbuhan dan elemen-elemen surih termasuklah 192 jenis bahan aktif semulajadi! Wow menggagumkan ciptaan Dia nie kan..

Jom bace kat bawah nie antara kelebihan seabuckthorn nie..


Ok nie saya share pembacaan saya bersama encek GOOGLE tentang manfaat seabuckthorn nie..bace tau..


Sifat antikanser minyak biji seabuckthorn dilaksanakan dalam beberapa cara. Pertama, ia adalah tindakan gabungan faktor antikanser. b-karotena, flavonoid, polifenol, sejenis terpena, alkaloid dan elemen surih anti-kanser dalam hartanah. Bersama-sama mereka memberi kesan yang bersepadu yang jauh lebih kuat daripada jumlah kesan masing-masing.

Faktor anticarcinogenic dalam minyak benih seabuckthorn boleh dipendekkan proses kanser. Sebagai contoh, ia menghalang kesan karsinogen NDMA, hepatitis C virus, dan aflatoksin, seterusnya menghalang pertumbuhan sel-sel kanser. Antioksidan juga berkesan mencegah kerosakan yang dilakukan oleh radikal bebas, dan pembentukan sel kanser. Minyak biji seabuckthorn merangsang fungsi imun dan aktiviti C globulin, peningkatan antibodi, dan meningkatkan phagocytosis daripada macrophage, seterusnya menguatkan badan¡¯s rintangan mutasi kanser.

Seabuckthorn minyak biji memainkan peranan yang amat penting walaupun bagi mereka yang mempunyai operasi utama, menjalani kemoterapi atau radiasi. Ini semua adalah langkah-langkah drastik dan badan akan mengalami kerugian yang besar yang membuat pesakit lemah dan kehabisan. Kimo dan radiasi semestinya menjejaskan sistem penghadaman, generasi darah, hati dan fungsi buah pinggang, dan kesihatan kulit. Pesakit mungkin mengalami loya, muntah, kurang selera makan, kelemahan badan dan mood buruk, dan ramai yang mengalami komplikasi seperti uremia. Hakikatnya ialah ramai pesakit tiada mati kanser, tetapi komplikasi.

Seabuckthorn minyak biji bukan sahaja mempunyai kesan yang sangat baik terhadap kanser, ia juga boleh meningkatkan kualiti hidup pesakit dengan mengurangkan kesan buruk langkah-langkah drastik yang dinyatakan di atas. Ia menyediakan pesakit dengan bekalan yang kaya dan menyeluruh nutrien yang membantu memperbaiki keadaan pesakit dan rintangan. Minyak biji seabuckthorn juga memperbaiki peredaran darah dan menyingkirkan stasis, dan menyingkirkan sisa, menggalakkan pertumbuhan tisu dan mengelakkan jangkitan di tapak operasi. Bagi mereka yang mempunyai kimo, mengambil seabuckthorn minyak biji boleh membantu mengatasi banyak kesan sampingan, memperbaiki fungsi gastrousus, selera makan meningkat, memulihkan hati dan fungsi buah pinggang, menjaga pesakit dalam suasana yang baik. Digunakan dengan ubat kanser yang lain, ia boleh meningkatkan rawatan dan mengurangkan berulang dan metastasis. Post radiasi operasi mungkin mengakibatkan luka terbakar kulit, ulser, merosot mendadak sebanyak sel-sel darah putih, dan mengurangkan rintangan terhadap patogen. Minyak biji seabuckthorn meningkatkan diri- membaiki keupayaan organ-organ sel-sel dan trauma, menggalakkan fungsi limpa dan sumsum tulang dan darah generasi, dan melindungi jantung, limpa, hati, buah pinggang terhadap kesan kerosakan sinaran.
ok paham da? ke bace tak khatam lagi hehe..
ok macam biasa untuk order boleh sms/call 013-734 2887...always ready stock yea..
  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...