Sunday 23 December 2012

Felinna Inchloss Lotion - Penerangan Ringkas




Inchloss lotion merupakan lotion sapuan perlangsingan yang dihasilkan untuk bertindak balas secara semulajadi menggunakan herba-herba asli dan bebas bahan kimia.

Rumusan formula Inchloss Lotion terbukti berkesan untuk memecahkan lemak dalam badan dan ia juga terbukti berkesan untuk membantu anda mendapatkan bentuk badan yang lebih langsing.

Berbeza dengan produk atau lotion perlangsingan badan yang lain, Felinna Inchloss Lotion tidak berminyak dan setiap sapuan mudah menyerap ke dalam alur kulit memberi keselesaan kepada pemakai. Tambahan pula dengan haruman yang sentiasa menyegarkan dan selesa dipakai walau di mana sahaja anda berada.

Manakala dari segi penggunaannya pula, anda hanya perlu membuat sapuan lotion Inchloss dibahagian yang anda inginkan untuk mendapatkan kesan yang semaksimum mungkin.

Sapu dua kali sehari. Lepas mandi dan sebelum tidur. Nak sapu lebih pun tak apa. At least dua kali sehari. Sebelum sapu tu korang ukur dulu ye. Esoknya korang ukur lagi. Tengok ada perubahan ke tidak.

** Owh ya. Kalau korang sapu tu, buat lah exercise sikit nak bagi cepat proses pembakaran lemak-lemak tepu korang tu. Jangan lah dok diam je. Kang lambat kesannya. .. exercise elok untuk kesihatan kan.

** And Lagi satu, korang tak payah nak tahan-tahan lapar makan taw. Tapi jagalah makanan tu. Jangan main bedal je. Maksud jangan tahan lapar ialah jangan tak makan pulak. Kang kalau ambil pil-pil diet korang kena tahan makan. Tak boleh makan nasi lah, kena makan sayur je lah. Ha, ni boleh makan apa saje. Tapi control lah sikit.    

INCHLOSS ni sangat best tau sebab ianya... 

1- Wangi 
2- Tiada bahan kimia
3- Mudah digunakan ( sapu je..mudah kan..di pipi, muka, peha, betis, lengan etc..)
4- Tidak panas 
5- Berkesan Hanya dgn sapuan, korang akan memiliki tubuh badan yg langsing! 

Yang pasti Felinna Inch Loss telah hantar untuk dibacakan 30juzuk AL-QURAN di MAHAD TAHFIZ BUKIT MERTAJAM PENANG... Semoga lebih dirahmati.. agaknya sebab itulah 1 hari pakai dah nampak kesannye. (Jadi jangan langkah ya Felinna Inch Loss nie)

Felinna Inch Loss mendapat kelulusan KKM NOT121006160K... Felinna Inch Loss juga mendapat Sijil HALAL dari JAKIM dan yang paling penting produk buatan Malaysia...

Hanya UKUR, SAPU DAN UKUR SEMULA..Jika anda sedang makan pil kurus atau dalam rawatan kurus pun boleh guna untuk percepatkan proses pembakaran lemak!



READY STOCK




SMS 013-734 2887 @ 013-661 9171


Nak order..? do email us!
Nama:
Alamat penghantaran:
No. Tel:
Produk:
Kuantiti:

anda boleh add saya di fb (ieyka dinda) & like page TREENEA DAMANSARA DAMAI




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...