Thursday 13 June 2013

AURAWHITE CHOCOLATE INDULGENCE

AURAWHITE CHOCOLATE INDULGENCE 

LIMITED EDITION FLAVOUR

Ia adalah dark chocolate 100% dari Cocoa Bean Organic yang di proses dengan teknologi nano dimana ketika dibancuh ia tidak berketul jadi penyerapan nutrisi pada tubuh lebih sempurna.
Flavonoid dalam coklat mempunyai sifat antioksidan yang kuat yang dapat melindungi terhadap penyakit-penyakit degeneratif. 


Minuman ini sangat berkhasiat selain berperisa coklat yang lazat ia juga mengandungi protein yang tinggi , nutrisi optimum, tiada gula atau pewarna tambahan.





Bahan utama yang lain antaranya adalah L-Glutathione,Tilapia Kolagen, Co Enzyme Q10, Hyaluronic Acid, Omega 3 Salmon Fish, Pearl Powder,Pitera & sebagainya. Kesemua bahan ini di gabungkan dapat membantu kecantikan & kesihatan anda dari hujung rambut hingga hujung kaki.

FREE GIFT AURAWHITE CHOCOLATE INDULGENCE:

AURASHINE CHEWABLE TABLETS:

 SHINE BRIGHT LIKE A DIAMOND !! KELEBIHAN PRODUK AURASHINE :

- Menggunakan Teknologi Nano dimana tekstur 1000x lebih halus dan memberikan peyerapan yang sempurna
- Hasil gabungan Bahan utama Tilapia Kolagen, L-Glutathione, Pearl Powder dengan inovasi bahan tambahan antaranya hyaluronic Acid ,Omega 3 Salmon Fish, Co Enzyme Q10 dll dapat mengekalkan kecantikan & kesihatan sebagai booster tambahan selain pengambilan Aurawhite Collagen.
- Mengandungi 26 vitamin & mineral membantu mengaktifkan sel kulit, melembap,mencerah serta menganjalkan kulit & awet muda.
- Berperisa ORANGE BERRY MINT yang sedap di kunyah iaitu gabungan mixed berries, ekstrak oren yang kaya dengan Vitamin C serta Pudina ekstrak untuk memberi kesegaran serta keceriaan untuk anda.
- Sesuai untuk lelaki & wanita


So pilihan perisa Aurawhite ada dua (LEMON BERRY & CHOCOLATE INDULGENCE)


Saranan adalah untuk mengambil AURAWHITE CHOC pada waktu pagi dan AURAWHITE LEMON BERRY 900000MG pada waktu malam untuk keberkesanan lebih hebat!Bancuh dengan air sejuk untuk rasa yang ummphh yummylicious!




Aurawhite product sesuai untuk lelaki & wanita.



AURAWHITE CHOCOLATE INDULGENCE

RM150 WM | RM160 EM


FREE AURASHINE CHEWABLE TABLETS
FREE POS/SKYNET

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...