Saturday 2 November 2013

Set Slimming Shaklee - Murah dan Berkesan

Tong drum, si gemuk, buntal, dan sebagainya adalah jolokan biasa buat si bertubuh berlebihan berat badan. Namun ada sesetengah individu ini masih SELESA dengan penampilan mereka. "Eh aku gemuk takpe aku bahagia, biarlah apa orang nak kata" 

Mahukah anda selamanya mengekalkan berat badan yang tidak sihat ini. Sebelum saya bercerita lebeih lanjut, saya paparkan dahulu keburukan mereka yang berlebihan berat badan. Pesan saya, sayangi diri anda sebelum terlewat!



Set slimming Shaklee Full Set

Lecithin/Omega Guard + Alfafa/Herb LAx + ESP/Cinch

p/s: Anda yang menyusu badan sila ambil ESP 



Budget Set (most popular)
Lecithin + Alfafa
Ianya diminati kerana harga nya yang mampu milik. Yes dengan budget serendah RM100 anda mampu memiliki set budget slimming shaklee ini. Terbukti selamat, selamat diambil ibu menyusu juga. Susu makin banyak antara testimoni ibu menyusu yang kami terima setelah mengamalkan slimming set ini. Dan ianya pasti dengan pengambilan ESP




Untuk makluman anda, set slimming shaklee ini adalah berprinsipkan bakar-buang-bina. Ok mari kita go through satu persatu. Anda dah bosan bukan dengan mencuba pelbagai jenis produk namun tidak menampakkan hasil. Dapat sakit perut yang teruk, tidak bermaya adalah selepas mengambil produk pelangsingan. Dengan Shaklee anda akan mengalami sensasi diet yag mengujakan..TANPA LAPAR TANPA BERDIET KERAS!


1. BAKAR / LECITHIN

Dalam proses membakar lemak dan memecahkan lemak serta menghalang penyerapan minyak dalam badan, Shaklee menyediakan 2 pilihan vitamin yang mana kedua-dua vitamin ini boleh diambil oleh semua. Juga selamat untuk ibu menyusu yea. Omega Guard dan Lecithin adalah pilihan terbaik untuk membantu proses bakar. Omega Guard mampu membuatkan anda rasa kenyang lebih lama. Dimana ia berfungsi sebagai agen yang mampu membuatkan anda kurang selera makan selain daripada membantu memecahkan lemak. Lecithin pula, berfungsi sebagai pelarut kolestrol dan lemak-lemak tepu yang lain. Lecithin menyebabkan lemak terapung dalam darah dan seterusnya mencegah lemak dari melekat semula pada badan. 


2. DETOX / BUANG

Detox ni adalah satu proses untuk membersihkan usus. Melalui proses detox ni, segala toksin dalam badan, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus akan dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas kita membersihkan usus kita, barulah segala nutrien yang baik akan mudah di serap kedalam badan pada tahap maksimum. Jika anda mengalami masalah sembelit, herba-lax adalah pilihan terbaik. Tetapi, herba-lax tidak sesuai di makan oleh ibu yang menyusukan bayi. Tapi jangan risau..ibu menyusu tetap boleh melalui proses detox yang lebih lembut dengan penggambilan alfalfa. Apabila usus dibersihkan dan dicuci sepenuhnya, ini dapat mengelakkan perut buncit. Selain daripada memudahkan penghadaman.


3. BINA / PROTEIN

Kajian menunjukkan protein dapat membakar kalori sehingga 35%. Selain itu, protein juga membantu meningkatkan metabolisme tubuh dan meningkatkan perkembangan otot. Lebih menarik, protein mampu menjaga nafsu makan kita dan menjaga otot supaya bebas lemak. Shaklee menawarkan 2 produk yang mengandungi Protein terbaik sebagai makanan tambahan untuk anda yang ingin menguruskan badan. Cinch Shake adalah antara minuman protien berperisa yang sedap dan hanya sesuai diambil oleh ibu yang tidak menyusukan bayi. Kandungan kalori Cinch Shake yang terlalu rendah dikhuatiri akan mengganggu tumbesaran bayi. Jadi, untuk anda ibu-ibu yang menyusukan anak..ESP atau Energizing Soy Protien adalah pilihan terbaik. Selain daripada membantu ibu dalam usaha menguruskan badan, ESP juga membantu memperbanyakkan susu ibu dan membantu ibu memekatkan hasil susu perahan.


Testimoni:











* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...