Monday 25 November 2013

Vivix Shaklee Membantu Merawat Kanser

Vivix Membantu Merawat Kanser?

'Resveratrol' adalah bahan utama di dalam sebotol Vivix. Ianya adalah bahan yang didapati dari tumbuh-tumbuhan seperti anggur merah, sebagai pertahanan dari terkena penyakit. Kajian telah dilakukan, dan ianya bertindak sebagai antioksidan dan anti radang.
Berikut adalah bukti kajian ke atas Resveratrol.
  1. Laporan dari Annals of the New York Academy of Sinces 2011, kajian ke atas resveratrol menunjukkan ianya mempunyai kesan anti-kanser.
  2. Pada 2008, kajian pada kultur sel, kesan resveratrol menyekat kanser payudara dari terus berkembang di peringkat awal. Hasil kajian diterbitkan dalam Penyelidikan Pencegahan Kanser, kajian itu mendapati bahawa resveratrol membantu menghalang estrogen dari bertindak balas dengan molekul DNA dan membentuk sebatian yang menandakan permulaan pembentukan sel kanser.
  3. Tahun 2007, laporan oleh Biologi Kanser & Terapi, resveratol bertindak menjejaskan semua peringkat karsinogenesis (proses dimana sel-sel normal menjadi sel-sel kanser). 
  4. Satu lagi kajian tahun 2008 di dalam jurnal Karsinogenesis, menunjukkan bahawa resveratrol boleh membantu mencegah kanser prostat (mungkin disebabkan oleh kesannya terhadap hormon seks lelaki yang dipanggil androgen).

Testimoni 1: Penghidap kanser paru-paru (Bekas pembaca berita Mandarin NTV7, Mr. Law Chu Hian. 



Testimoni 2: Penghidap kanser rahang



Testimoni 3: Kanser tumor tahap 3



Testimoni 4: Kanser rahim



Perhatian - Vivix tidak sesuai untuk ibu hamil, menyusu dan mereka yang berumur bawah 18 tahun


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...