Saturday 23 November 2013

Testimoni Set Slimming Shaklee Budget (Alfafa dan Lecithin)

Anda mempunyai masalah kekangan bajet?
Anda takut akan kesan pil pelangsingan yang berlambak dipasaran?
Anda ragu-ragu adakah produk yang diambil selamat/semulajadi dan berkesan?
Anda sedang menyusukan bayi dan takut kesan sampingan/susu menurun?


Kini dengan Shaklee, anda mampu mendapatkan berat idaman walaupun anda mempunyai kekangan budget. Tambahan pula, tiada kesan sampingan kerana semua supplement Shaklee adalah semulajadi dan organik. Sudah 50 tahun lebih Shaklee berada di pasaran dunia. Sesuai untuk ibu menyusu juga kerana sebagai contoh Alfafa merupakan pemangkin milk booster dan banyak lagi kelebihan lain.








Lecithin bertindak sebagai fat emulsifier (pemecah lemak) yang baik. Pengambilan Lecithin secara konsisten setiap hari dalam kuantiti yang dicadangkan membantu mengelak masalah obesiti dan mempercepatkan proses pembakaran lemak untuk kesan pelangsingan yang sempurna.


Alfalfa Complex pula sebagai agen detoks yang mengangkut lemak-lemak yang telah dipecahkan untuk disingkirkan daripada badan. Alfalfa Complex juga membantu pelawasan yang turut yang mempunyai peranan penting dalam menurunkan berat badan. 



Testimoni:












Lihat FULL SET SLIMMING SHAKLEE: Klik SINI



* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...