Wednesday 10 August 2016

Perut merekah / Stretchmarks Tiada: Amalkan VCO !

MENGHILANGKAN PARUT PADA KULIT ABDOMEN KETIKA HAMIL

"Salam doktor, saya telah hamil masuk minggu ke 34. Saya mengalami banyak parut pada abdomen saya. Bolehkah saya sapukan kream?"

WA ALAIKUM MUS SALAM

Saya mencadangkan puan menggunakan Minyak Kelapa Dara (VCO), sama ada dalam bentuk cecair atau cream.

Ia lebih selamat dan VCO mmg minyak terbaik untuk mengekalkan kelembapan kulit dan menghilangkan parut akibat regangan kulit.

via FB Dr Zubaidi Hj Ahmad



Testimoni VCO Treenea untuk stretchmarks 






RM40 (SM) RM43 (SS) - 60biji
RM75 (SM) RM78 (SS) - 120biji

RM40 (SM) RM43 (SS) - Jenis cecair perisa original 180ml
RM45 (SM) RM48 (SS) - Jenis cecair perisa nenas 180ml


Hubungi admin: 013-734 2887 secara SMS/Whatsapp untuk tempahan





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...