Saturday 10 May 2014

Mealshake Shaklee: Atasi alahan/morning sickness semasa kehamilan

Pernah terjadi pada anda dimana bau suami sendiri juga sangat tidak menyenangkan pada fasa kehamilan? Hampir kesemua ibu hamil mengalami pengalaman morning sickness yang berbeza sepanjang kehamilan. 

Morning sickness semasa mengandung terjadi kerana peningkatan hormon estrogen, kandungan gula yang rendah dan juga alah terhadap bau-bauan (seperti tumisan masakan dan sebagainya. Selalunya orang akan kaitkan morning sickness dengan waktu pagi, tetapi berkemungkinan berlaku sepanjang hari atau hanya malam hari. 

Simptom yang biasa dikaitkan dengan morning sickness adalah mual-mual, muntah, pening kepala dan hilang selera makan. 

Sudah pasti apabila kurang selera makan dimana apa yang anda makan dimuntahkan semula sangat merunsingkan anda lebih-lebih lagi pada awal kehamilan. 



MealShake merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic. Rasanya juga enak serta boleh dibancuh dengan mana-mana hidangan atau snek lain. 

Siapa yang perlukan Meal Shakes Shaklee?
  • Semua kanak-kanak terutamanya yang kurang selera makan atau yang sembelit ataupun boleh juga di minum oleh kanak-kanak obesiti. Selain itu, ia juga sesuai untuk sesiapa sahaja 
  • Ibu mengandung, ibu menyusu
  • Pesakit yang dalam proses pemullihan selepas pembedahan
  • Inginkan kulit cantik, ingin kekal sihat). 
  • Dicipta juga untuk anda yang tidak gemar supplemen dalam bentuk tablet kerana 
  • MealShake ini juga bagus untuk mereka yang ingin menambah atau memantau berat badan.

Rasa French Vanilla yang sedap. Mealshake ni datang dalam bentuk serbuk, dibancuh jadi minuman yang sangat lazat. Juga boleh dicampur pada jus, dan apa jua jenis minuman yang disukai.




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


1 comment:


  1. Info yang menarik mengenai tips rawatan morning sickness dengan mengamalkan pengambilan MealShake Shaklee. Masalah morning sickness ini juga harus dirawat dengan teliti kerana jika dibiarkan ia boleh mendatangkan kemudaratan kepada si ibu dan bayi yang dikandungnya. Sekiranya cara rawatan sendiri tidak berhasil dan si ibu mempunyai tanda-tanda dehidrasi, janganlah teragak-agak untuk mendapatkan khidmat doktor.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...