Saturday 31 May 2014

Testimoni Berhenti Merokok Dengan Vivix Shaklee

Buntu cara terbaik untuk menghilangkan ketagihan merokok anda atau pasangan anda? Alhamdulillah ramai yang berikhtiar dengan VIVIX Shaklee menunjukkan respons positif apabila rokok yang dihisap terasa PAHIT BAK HEMPEDU

Jom berkenalan dengan supplement terbaik dari Shaklee. Sedikit pengenalan mengenai VIVIX

VIVIX ialah produk Shaklee berbentuk cecair yang mengandungi ribuan antioxidant di dalamnya. Vivix mengandungi campuran unik botanik Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel antipenuaan.

Vivix Shaklee mengandungi 2 bahan anti penuaan terunggul di dunia iaitu Resveratol dan Polifenol



Rokok mengandungi nikotin. Nikotin merupakan salah satu bahan toksik di dalam rokok yang menyebabkan ketagihan. Nikotin adalah salah satu radikal bebas yang boleh merosakkan DNA di dalam badan. 

Setiap sel kita mengandungi DNA. DNA merupakan bahan asas menentukan sel-sel terbentuk dengan sihat. Jika DNA dan rosak, maka sel-sel pun rosak. Akibatnya, akan berlaku mutasi DNA. Sel-sel yang mengandungi DNA mutasi akan membentuk kanser atau penyakit-penyakit lain.

Bagaimana Vivix Shaklee memulihkan DNA seorang perokok tegar?

Secara ringkasnya, Vivix Shaklee bertindak dengan cara memulihkan semula struktur DNA dan seterusnya membantu menghasilkan sel-sel yang lebih sihat. Sel-sel yang telah rosak akan dibaiki. Jika anda seorang perokok yang mengidap kanser, Vivix membantu membaiki sel-sel kanser ini dengan cara membaiki struktur DNA sel tersebut.

Bagaimana Vivix Shaklee membantu perokok tegar berhenti merokok?

Dengan pengambilan Vivix Shaklee selama 2 minggu secara berterusan, InshaAllah boleh berhenti merokok untuk selama-lamanya. Vivix Shaklee akan menyebabkan anda secara automatik tidak mahu merokok lagi sebab setiap kali anda merokok, rokok tersebut akan rasa pahit. Ini bermakna sel-sel badan anda sendiri akan menolak rokok secara automatik. Bukan itu sahaja, dengan pengambilan Vivix Shaklee, anda bukan sahaja boleh berhenti merokok, bahkan anda juga akan bertambah berseri dan nampak muda. Kenapa? Sebab Vivix Shaklee merupakan antioksidan yang sangat berkesan untuk membuatkan anda nampak 20 tahun lebih muda. Menarik kan???









Perhatian - Vivix tidak sesuai untuk ibu hamil, menyusu dan mereka yang berumur bawah 18 tahun

* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...