Tuesday 6 May 2014

Badan & Mulut Berbau - Atasi dengan ALFAFA COMPLEX SHAKLEE

Badan berbau. Ohhh NOOOOO !!!!

Tak semua sedar mereka mengalami masalah ini. Kawan-kawan terapat pun pasti kekadang tidak sampai hati ingin beritahu anda. Maka apa tindakan anda? Self recheck badan sendiri sebab kita sendiri boleh tahu badan kita berbau atau tidak, berbau kuat atau mild atau tiada bau ataupun berbau sepanjang masa or masa tertentu seperti selepas bersukan, semasa datang bulan etc

Jangan dilupa tentang mulut ya. Mulut juga antara sarang aktif bakteria dan kulat yang memberi kesan bau pada mulut. Again, self recheck jika anda malu bertanya pada rakan-rakan. 

Here, saya nak kongsikan beberapa cerita tentang mereka yang berjaya menghilangkan bau badan setelah mengamalkan supplement Shaklee




a) Alfalfa Complex (recommended)
  • Mencuci hati, darah dan usus - Alfalfa adalah makanan yang sangat beralkali yang boleh mengembalikan kenormalan badan yang berasid, menghilangkan toksin dari badan, membersihkan hati, kolon, darah dan mencantikkan kulit dan otot.
  • Melawan alahan - Memperbaiki keadaan kulit dan hidung sensitif, kurap, bau badan dan ulat air dengan berkesan.
  • Baik untuk perubahan patologi di dalam usus dan perut - Memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung, hyperacidity, ulser gastrik, hepatitis dan sembelit.

b) Garlic Shaklee
  • Diproses secara semulajadi di bawah suhu yang rendah bagi mengekalkan semua allicin. Ia juga telah dirumus untuk mengawal bau. Walaupun bawang putih salah satu penyebab nafas berbau, namun tablet Garlic Shaklee tak pecahkan sehingga ia sampai ke dalam usus kecil. 
  • Mengandungi campuran pudina dan estrak rosemary bagi mengawal bau dengan berkesan

c) Herb-Lax Shaklee (detoks)
  • Herb-Lax shaklee secara semulajadi merangsang pengecutan otot usus. Ini membolehkan penyingkiran sisa-sisa yang teperangkap dan memendekkan masa transit, dan mengelakkan penyerapan toksik. 
  • Herb-Lax shaklee boleh membantu meningkatkan pengaliran darah, mengurangkan bau badan, jerawat, melegakan sembelit, gas perut dan usus, dan menormalkan proses usus.




Testimoni 









* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...