Friday 1 February 2013

Diabetis dan Luka akibat Diabetis sembuh dengan VCO Treenea

Hi darlingsss yang gebu-gebu..=)

La nie dinda (auwww haha) up entry tentang VCO Treenea pulak okeyh..

Minyak kelapa dara (vco) boleh sembuhkan diabetis (kencing manis). terbukti.. see testimoni la kawan-kawan ♥ jika anda mempunya parents yang ada masalah diabetis nie, cuba bagi dorang try VCOA nie.. insyaAllah berkesan =)

Bagaimana VCO membantu pesakit kencing manis nie ?

Minyak kelapa membantu dalam mengawal kandungan gula dalam darah, dan meningkatkan penghasilan insulin. Ini dapat membantu dalam penggunaan glukos didalam darah dengan lebih berkesan, sehingga mencegah dan mengubati masalah kencing manis atau diabetes.

Masalah seperti kudis pada badan terutamanya kaki akibat kencing manis insyaAllah boleh sembuh dengan amalkan makan dan sapu vco pada tempat bermasalah. 

Minyak Kelapa Dara samada Pure atau + Honey jika diminum akan dapat membantu menguatkan sistem imunasi tubuh dengan keupayaan tubuh menukar lauric asid dan capric asid kepadamonolaurin dan monocaprin yang bertindak membunuh virus, bakteria dan protozoa dengan cara ia menghancurkan lapisan lipids dan phospholipids virus tersebut.  

Begitu juga dengan Minyak Kelapa Dara yang kandungan lauric asid dan capric asidnya  bersifat antiviral, antibakterial dan antiprotozoal jika disapukan pada bahagian kudis akan bertindak dengan cara yang sama walaupun kekuatannya (lauric asid dan capric asid) tidak sekuat monolaurin dan monocaprin dalam tindakannya memusnahkan organisma yang menyebabkan infeksi. 


TESTIMONI : DIABETIS

"Sapuan di kawasan bermasalah selama 10 hari"

Pic credited to Dealer Setia Alam




Kita berusaha, berikthiar, tapi penyembuhnya berbalik pada Dia yang berkuasa.

Tapi syarat nak sembuh, makan vco dengan konsisten ok. skip-skip makan lambat kesan dia . InsyaAllah konsisten, anda akan sembuh. Berdoa-doa-doa selalu pada Allah tau =)


Dan korang yang parents yang menghidap diabetis yang kronik, cuba anda rujuk pada pakar terlebih dahulu supaya ianya tidak mengganggu proses rawatan. namun demikian rawatan alternatif dengan amalan VCO memang terbukti mampu menyembuhkan penyakit seperti kencing manis, gout, tiroid dan sebagainya. boleh refer pada side bar kanan ye untuk info mengenai VCO Treenea =)


VCOA TREENEA NIE MEMANG ANTARA ITEM PALING MOST WANTED LAR ORANG KATE DALAM KEDAI SAYA NIE. WILL U BE THE NEXT VCO USER?


ALWAYS READY STOCK TAU

Nak order..? macam biasa sms/call 013-734 2887 / 012- 326 6637 

boleh add saya di fb (ieyka dinda) & like page TREENEA DAMANSARA DAMAI

email us to rafika_boy88@yahoo.com!
Nama:
Alamat penghantaran:
No. Tel:
Produk:
Kuantiti:

 love,
ieyka.dinda 





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...