Saturday 23 February 2013

Pengambilan Treenea VCOA bersama supplement dan ubatan lain??

ANSWER :)

BOLEH / TIDAK VCO DIMAKAN BERSAMA SUPPLEMENT LAIN?

JAWAPAN : BOLEH BOLEH BOLEH :)

TREENEA VCOA merupakan supplement kesihatan yang berasaskan minyak kelapa dara yang berkualiti tinggi(100%).Treenea VCOA juga mengandungi tambahan VITAMIN A, VITAMIN D & VITAMIN E.


CARA PENGAMBILAN VCOA/SUPPLEMENT YANG BETUL :)

MAKAN / AMBIL supplement (VCOA) selepas breakfast atau sarapan pagi dan waktu malam (sebelum tidur) pada jam 10 malam.

KERANA pada masa ini sistem pencernaan badan kita menjadi sedikit perlahan atau kurang aktif. Jadi ini akan memudahkan VCOA bertindak dan bekerja dalam badan kita.

ELAKKAN pengambilan VCOA pada waktu tengahari kerana pada masa ini sistem badan kita sangat aktif bekerja untuk mencerna makanan dan sebagainya.

ELAKKAN juga pengambilan VCOA sebelum makan kerana tindak balas mungkin tidak akan berlaku/kurang kerana VCOA yang kita makan akan ditimpa oleh makanan yang kita ambil.

NAK KURUS anda sendiri mesti pandai atur portion atau saiz hidangan sendiri. Pengambilan VCOA akan menjadikan anda lebih bertenaga dan kadar metabolism meningkat. Jika anda rasa selepas pengambilan VCOA anda kerap rasa lapar dan nafsu makan membuak-buak, LEBIHKAN saiz hidangan atau pengambilan IKAN dan sayur dalam diet harian anda.

PASTIKAN anda minum air kosong dengan cukup sekurang-kurangnya 3 liter sehari untuk membantu proses penyingkiran atau penyahtoksin dalam badan akan berjalan dengan lebih lancar dan badan akan terasa lebih segar dan bertenaga sentiasa.


 RM40 (60 SOFTGEL)

VCOA TREENEA READY STOCK!

Nak order..? macam biasa sms/call 013-734 2887 / 012- 326 6637 

boleh add saya di fb (ieyka dinda) & like page TREENEA DAMANSARA DAMAI

email us to rafika_boy88@yahoo.com!
Nama:
Alamat penghantaran:
No. Tel:
Produk:
Kuantiti:

 love,
ieyka.dinda


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...