Friday 8 February 2013

Latest testimoni Felinna Inchloss. Lelaki pon boleh pakai tau =)

Hi darlingss,

Ok before kita tunjuk new testimonial untuk Felinna Inchloss Lotion, just nak bagitau yang Felinna Inchloss Lotion promosi 2 botol RM120 akan berakhir pada 11/02/2013.

Alhamdulillah tak putus-putus order masuk. semua orang patut berubah. kalau dulu kita selalu pikir :-

"eh biarlah aku gemuk pon aku happy"
"takpe laki aku sayang jer aku..berani dia nak carik lain"
"malas la nak diet-diet nie. mana tahan lapar weyh"
"aku try macam-macam dah tapi nan hado perubahan. perubahan tang duit ada" hehehe 

Saya dulu pon pernah alami macam nie cuma masalah saya bukan pada berat badan lar..masalah skin..sebut jer beratus dah habis untuk kulit..apa je haku tak try, loreal la garnier la eh banyak tau..belum campur berhabis beli mask..perubahan sama jer..cuma lepas pakai loreal ikan jelawatss makin kurang =) point disini at least kita usaha, tak cuba tak tahu mana yang sesuai kan..tapi macam adik-adik saya cakap perubahan tang duit nampak la..kejammssss..kecikk ati ..at last saya kuatkan hati try Chahaya Beauty Aura..memang SATISFIED sangat..auuwwww..ramai tegur muka makin bersihh plus saya makan jugak Vit C..nie adalah obses untuk kelihatan lebih menarik..hah jangan nak mengata ai, siapa tak suka cantikkk weyhh..kang aku kawen muka aku nie gak laki aku kena hadap 24jam hewhew..so saya tak kesah berhabis banyak untuk kulit bebas jerawat dan cantik macam angelina jolie.eh hahahaha

so korang yang alami masalah berlebihan berat badan nie, just try dulu sebotol.seminggu dah boleh nampak kesan asalkan rajin sapu lotion..nanti kite citer macam mana boleh kurus dengan inchloss =)

ok jom tengok dulu testimonial Felinna Inchloss Lotion:-





Selain konsisten sapu lotion, tips yang saya boleh bagi ialah amalan pemakanan kena jugak jaga, rajin la buat work out. eh tak semestinya kena ke gym je..pulun je buat kerja rumah, turun naik tangga kemas rumah, basuh tangan pakai kain. eh melampau pulak hehe..kalau malas memang tak dapat apa..tau2 esok berharap keajaiban alam datang terussss selim..tak boleh la.. anje sangat dah tuh tau awak..

ok kalau dah konsisten dah jage dah semua tak kurus jugak. hah kena tengok jugak, lemak kite nie dah tepu kat badan sejak zaman bila..sumer tuh take time. =)

yang penting kena sabar-sabar-sabar & positive boleh kurus ..=)

lagi satu BERDOA banyak-banyak. kita dah usaha, kalau Dia nak bagi insyaAllah kita dapat hasil usaha nak kurus tuh


More tips: klik SINI

jom berINCHLOSS, kita sihat, kite happy, yang ada hubby double happy hehe.. hanya RM75 untuk 180ml

SPECIAL PROMOTION FOR CHINESE NEW YEAR 2013!!!!!!!!!!!

  
Dengan pembelian 2 botol inchloss: RM 120 nett

Promosi bermula: 2 Febuari 2013 hingga 11 Febuari 2013 sahaja

Promosi berlangsung selama 10 hari sahaja =) lepas tuh RM75 sebotol

ALWAYS READY STOCK TAU

Nak order..? macam biasa sms/call 013-734 2887 / 012- 326 6637 

boleh add saya di fb (ieyka dinda) & like page TREENEA DAMANSARA DAMAI

email us to rafika_boy88@yahoo.com!
Nama:
Alamat penghantaran:
No. Tel:
Produk:
Kuantiti:

 love,
ieyka.dinda 





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...