Saturday 23 February 2013

Testimoni Panas dan terbaru dari VCOA Treenea

Hi darlingss,

Quick update =)

TESTIMONI 1 : ALAHAN DENGAN VCOA TREENEA =)

Alhamdullilah. Dengan izin ALLAH swt,selepas mennggunakan 5 biji softgel VCOA Treenea..kulit adik Nur Qaseh Myzara dah beransur pulih dari alahan. Yang tinggal kini kesan parut yang juga dalam proses hilang sedikit demi sedikit.

***Terima kasih kepada Ibu adik Qaseh, Dewi Tioman yang membenarkan saya menggunakan foto anak beliau sebagai antara testimoni pengguna yang mendapat kebaikan dengan mengamalkan penggunaan VCOA Treenea ini.

Cara penggunaan bagi anak kecil :

Kaedah 1- sapukan minyak vcoa ke tempat yang mengalami allergi(cucuk kapsul dengan jarum kemudian picit untuk mengeluarkan minyak) semasa anak tidur. Sapuan yang lebih kerap mempercepatkan proses pemulihan.

Kaedah 2 - boleh titiskan 2 hingga 3 titis minyak vcoa ini ke dalam campuran susu anak anda. Selain membantu mengelakkan masalah kulit, vcoa ini juga bagus untuk pertumbuhan rambut anak anda.

Credit to : Treenea Tioman ♥



TESTIMONI 2 : ALAHAN SEMASA PREGGY

Testimoni amy sendiri dengan VCOA TREENEA! ^__^

Sejak preggy ni,jari2 kanan amy mcm allergic...x blh mkn nasik dengan tangan...kalau x,mst naik biji2 merah pastu gatal sgt2...so terpaksa mkn pakai sudu...tp td x tahan masak laok singgang,sayur kangkung belacan,goreng ikan cicah budu...mane ngam nk mam ngan sudu.....so,amy mkn je la dengan tgn...sambil mkn sambil gigit tepi2 jari ni sbb gatal Allah je yg tau...budu la katekan,lg kau....pastu kat stgh jam kat sinki sabun g gosok kuat2 sbb gatal n pedih sgt2... Tetiba terfikir nk sapu vcoa Treenea... Amy cucuk 1 softgel then sapu semua jari2 yg tgh pedih,panas,bengkak n gatal sgt2...lepas 3 jam bengkak 100 dah surut dan biji2 merah dah hilang... pastu x gatal n pedih langsung dh...blh dikatakan back to normal la...hehehe...ade org cakap pembawakan budak...tp dengan VCOA TREENEA, pembawakan budak,allergic dan alahan pun blh baik InsyaAllah jika Allah izinkan...janji kita usaha dan ikhtiar.... ^.^

Credit to Amy (ESS Terengganu)


TESTIMONI VCOA 3 : KESAN MELECUR RADIOTERAPI

Bagaimana VCOA Treenea membantu proses penyembuhan ??

Jika diamalkan oleh mereka yang menghadapi masalah kesihatan, membentuk lapisan kimia yang melindungi tubuh daripada jangkitan yang disebabkan oleh debu, kulat, bakteria dan virus yang tidak diperlukan oleh tubuh.

Minyak kelapa dara yang paling berkesan pada luka kerana mempercepatkan proses penyembuhan dengan memperbaiki rangkaian yang rosak. Masalah Jangkitan minyak kelapa sangat efektif melawan pelbagai jangkitan kerana sifat-sifatnya antikulat, antivirus, dan antibakteria.

Menurut sebuah Pusat Penyelidikan , Minyak kelapa membunuh virus yang menyebabkan influenza, campak, hepatitis, herpes, SARS, dll juga boleh membunuh bakteria yang menyebabkan sakit telinga, infeksi kerongkong, jangkitan saluran kencing, pneumonia, dan gonore.

Testimoni ni dtg dr hubby HazR sendiri.

"Selesai proses radiotherapy pada 26 Jan 2013 hari tu, kesan lecur di sekitar bahagian radiotherapy sgt jelas.. untuk kurangkan kesan tersebut hubby sapu VCOA setiap hari.. alhamdulillah.. perubahan positif yg ketara.. hampir sebulan dr tarikh tersebut kesan lecur kian pudar.."

Credit to House Of HazR (ESS Perlis)
 



 RM40 (60 SOFTGEL)

VCOA TREENEA READY STOCK!

Nak order..? macam biasa sms/call 013-734 2887 / 012- 326 6637 

boleh add saya di fb (ieyka dinda) & like page TREENEA DAMANSARA DAMAI

email us to rafika_boy88@yahoo.com!
Nama:
Alamat penghantaran:
No. Tel:
Produk:
Kuantiti:

 love,
ieyka.dinda

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...