Monday 28 April 2014

Set Jantung Sihat Shaklee (Rawatan & Pencegahan)


Sakit jantung merupakan pembunuh nombor satu di Malaysia. Fakta yang semua rakyat Malaysia tahu saya kira. Tapi sejauh mana anda 'alert' dengan rawatan bagi merawat dan mencegah sakit jantung

Set Jantung Sihat Shaklee menyediakan sumber semulajadi CoQ10 yang terdapat di dalam CoQHealth Plus dan dikombinasikan bersama supplement lain untuk perlindungan jantung dan salur darah yang menyeluruh.




  • CoQ10 semulajadi tubuh terdapat banyak di sel jantung dimana 10x lebih banyak berbanding organ lain. . Ianya membantu dalam penjanaan tenaga di dalam sel jantung yang sememanganya memerlukan banyak tenaga untuk bekerja.
  • Oleh sebab paras CoQ10 berkurangan apabila usia meningkat, paras CoQ10 perlu ditambah dari luar iaitu melalui pengambilan supplement.
  • CoQHealth Plus Shaklee merupakan sumber CoQ10 terbaik di pasaran.
  • Dengan mengambil sebiji kapsul CoQ yang diambil sehari selepas makan, ia mampu menyokong penghasilan tenaga bagi jantung, meningkatkan peredaran serta membantu menambah dan mengekalkan paras CoQ10 di dalam darah serta juga kaya dengan lain-lain kebaikan.


  • Omega 3 di dalam OmegaGuard Shaklee amat berkesan dalam menurunkan kolesterol dalam darah yang menyebabkan saluran darah sempit.
  • Ia juga membantu melancarkan peredaran darah di dalam jantung dan kawasan lain, lantas menghalang tekanan darah tinggi. 
  • Pengambilan asid lemak omega 3 seperti EPA dan DHA boleh mengurangkan risiko penyakit jantung.


Testimoni:











Apakah cara lain bagi menjaga kesihatan jantung agar sentiasa ditahap optimum?


Hanya 30 minit sehari berjalan kaki, boleh mengelakkan anda daripada diserang penyakit jantung dan strok; mengawal tekanan darah; mengurangkan kadar kolesterol dalam badan; menguatkan otot dan tulang yang juga mengelak osteoporosis; meningkatkan stamina serta membantu mengawal berat badan, tidur lena di samping menstabilkan mental dan fizikal tubuh.

Antara nasihat yang boleh dijadikan panduan untuk mengamalkan tabiat berjalan kaki ialah, jika anda menggunakan pengangkutan awam, berhenti separuh jalan dan mula berjalan kaki hingga sampai ke tempat kerja, sekiranya menggunakan kenderaan sendiri, sentiasa amalkan berjalan 15 minit sebelum menaiki kereta serta lebih baik menggunakan tangga daripada menggunakan lif.

Jantung yang sihat adalah kunci kepada kesihatan badan. Untuk mempunyai jantung yang sihat juga adalah penting bersenam sekurang-kurangnya tiga kali seminggu selama 20 minit.

Justeru, adalah penting untuk mengekalkan fizikal dan tabiat pemakanan yang sihat bagi mengelak kegemukan selain tidak merokok. Jika tabiat yang baik ini diamalkan, pasti masyarakat mempunyai jantung yang sihat, jantung yang sihat menggambarkan masyarakat yang ceria.




* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...