Tuesday 1 January 2013

VCO ANTIOXIDANT BY TREENEA =) PLACE UR ORDER NOW!

Hi semua... =)

HAPPY NEW YEAR 2013..Moga kita semua lebih happy lebih berjaya lebih beriman lebih kaya...amboiihh $$$ saja hehe dan semua yang terbaik dan diidamkan dapat dicapai pada tahun 2013.

Ok sekarang nak umumkan secara rasminya*chewah* produk sulung TREENEA iaitu VCO Antioxidant..apa menda antioxidant tuh pulak..VCO tuh yea la VIRGIN COCONUT OIL...memang bagus..sebab i pon pernah makan vco nie..nie baru nak start makan vcoa by treenea..tunggu launch harini punya pasal..ok sebelum citer panjang lebar, nak habaq mai..minyak kelapa dara adalah minyak paling menyihatkan didunia (Dr. Bruce Fife)



Ianya buatan Malaysia, HALAL, mengandungi 60 capsul softgel dimana ia boleh disapu atau ditelan..sapu macam mana..kalau tak pecah ruyung manakan dapat sagu..so kalau tak digunting sedikit dihujung sofgel tak keluar la minyak untuk disapu..kalau taknak gunting memadai cucuk dengan jarum peniti pon aci..susah-susah takde sangat kau cucuk pakai kerongsang..kompem ada kan...ok paham ke tak hehe...

VCOA nie hendaklah disimpan didalam suhu bilik..kenapa ? sebab ianya adalah softgel..dpt bayangkan tak softgel yang lembutss itu kena panas...malas bayangkan jangan simpan terdedah kat cahaya matahari ok..nanti dia lembik dan cair kan membazir..

Price RM40 (Semenanjung), RM43 (Sabah/Sarawak) Price exclude postage..postage RM6 (SM) & RM9 (SS)

Self-pickup di area Damansara Damai, Sri Damansara..siapa yang berdekatan mai la datang pickup ye dengan bayaran la..jangan pickup free je..nanges saya nanti ahahaha..tapi saya tak buat COD...self pickup or poslaju ye kawan-kawan semua.. =)

Belum apa-apa dah bagitau price siap bold kau..penegasan betul hahahaha..yes ianya mampu milik..sekotak ada 60 softgel..sehari ambil 2 biji ( pagi & malam) maka tahanlah stok sebulan...macam baby yang ada ruam pon boleh sapu..minyak kelapa dara terbukti berkesan ok tapi sapu luaran saja ye pada baby..

Ok masalah muka yang teruk..pon boleh makan VCOA nie..caranya makan 2 biji pagi dan sebiji malam..lagi sebiji before tidur gunting and sapu kat muka...saya pernah buat memang la bau minyak kelapa tapi hasil waktu bangun pagi memang jelita..*muntahhhhh berjemaah* so continue untuk 2-3 bulan..dah nampak ok baru makan sehari 2 biji tau...tapi ingat kena konsisten...skip-skip makan memang result pon skip-skip la..sila salah kan diri sendiri ok..

Semua orang nak cantik...apa yang boleh cantikkan kulit semua orang (read: perempuan) semua sanggup perabih duit nak beli...tapi apa guna kalau hanya cantik luaran kan..dalaman mesti mau cantik jugak betul..contoh kalau ada masalah membuang (sorry tak tau nak cakap cane haha) nanti toksik dalam badan tak keluar kat bawah tapi dia keluar kat muka kita la..tuh yang timbul jerawat semua..so apa-apa rawat dalaman kita dulu ok..lepas cantik dalam luar pon automatik cantik..apply la foundation seguni pon muka tetap halus..takde la tengahari dah berminyak..tanggal dah seguni foundation dia tadi..

So VCOA nie memang bertepatan dengan bajet..jangan disangka bajet yang rendah hasil jugak rendah...berapa banyak testimoni mereka yang mengamalkan minyak kelapa dara nie berpuas hati dgn produk nie..dari bayi  kepada kanak-kanak yang ada masalah kulit like eczema, ruam etc, ke remaja ( memperbaiki kitaran haid jugak tau) ke perempuan (masalah kulit, ingin hamil, etc) ke ibu mengandung( kulit bayi yang lahir cantik, tidak mudah kena kuning, banyakkan susu ibu etc) pon menunjukkan kesan-kesan positif habaq hang ...

Lelaki boleh makan atau guna tak? of courseeeeeeeeeeeee boleh sangat la..takde pon dia cakap gegurl je boleh tau..so any gender boleh pakai..

Antara khasiat dan kebaikan VCOAntioxidants: (secara ringkasnya)

• Membantu kelancaran system pencernaan
• Meningkatkan sistem dan daya tahan tubuh
• Menbantu mengurangkan berat badan
• Mengurangkan kadar kolesterol dan darah tinggi serta risiko penyakit jantung
• Membekalkan nutrien penting dalam membantu pertumbuhan rambut yang sihat
• Membantu merawat pelbagai masalah kulit
• Menyokong fungsi tiroid
• Menghalus dan menyeragamkan struktur kulit



Nak order..? macam biasa sms/call 013-734 2887 / 012- 326 6637 

boleh add saya di fb (ieyka dinda) & like page TREENEA DAMANSARA DAMAI

Lepas confirm and after buat payment bagi details as below tau!
Nama:
Alamat penghantaran:
No. Tel:
Produk:
Kuantiti:




Sedikit info mengenai VCO Antioxidant dari sumber info dari owner Treenea ..jom baca.. =)

Minyak Kelapa Dara (VCO) yang diperolehi dari Treenea mempunyai banyak khasiat dan manfaat kesihatan kepada tubuh badan manusia kerana ia mempunyai kandungan antioksidan yang tinggi dibandingkan dengan minyak kelapa dara lain. Ia dihasilkan dari proses yang tidak menggunakan haba dan formulanya yang telah dikaji secara teliti dan terperinci menggunakan 100% pati kelapa dara organik yang bebas dari kolesterol..

KENAPA DISEBUT SEBAGAI ANTIOXIDANT ?

VCOAntioxidants kaya dengan Vitamin E (a-tocopherol), Vitamin A (retinol) dan vitamin D (cholecaciferol) yang diperlukan oleh tubuh badan manusia. Vitamin A dan E juga dipercayai boleh bertindak sebagai ejen antioksidan yang mempunyai kebolehan memerangkap radikal bebas dan kajian penyelidikan menunjukkan ia berkebolehan mencegah penyakit kanser serta penyakit berkaitan jantung.

MENGAPA MAKANAN KAYA ANTIOKSIDAN PERLU ?

Tubuh badan kita sentiasa terdedah pada radikal bebas yang terhasil daripada toksin-toksin alam sekitar seperti asap kilang, asap kenderaan, asap rokok, sinaran ultra violet (UV) dan pencemaran bahan-bahan makanan. VCOAntioxidants adalah kaya dengan sifat-sifat antioksidan yang berpotensi melindungi sel-sel pada tubuh badan manusia dari serangan radikal bebas. Oleh yang demikian sel-sel badan akan menjadi lebih sihat dan tekstur kulit akan menjadi lebih halus dan seragam.

Penyelidikan oleh para saintis mendapati, minyak kelapa dara terdiri daripada 90% lemak tepu yang kebanyakkan daripadanya adalah trigliserida berantai sederhana (MCT). Ujian klinikal telah membuktikan MCT adalah merupakan ejen pembekal tenaga segera. MCT tidak disimpan sebagai lemak dalam badan sebaliknya ia akan disalutkan kepada hati untuk membekal tenaga segera. Asid lemak ini kemudiannya akan ditukarkan ke sebatian keton (keton bodies). Sebatian keton sangat diperlukan oleh otak manusia apabila glukosa tidak dapat berfungsi untuk membekalkan tenaga. Kajian secara saintifik telah menunjukkan sebatian keton boleh membantu pesakit neurodegenerative disorders seperti penyakit Alzheimer dan Parkinson. Selain dari itu, sebatian keton juga didapati membantu serangan epilepsy. 


APA ANDA DAPAT BILA MENGAMALKAN SUPPLEMENT VCOA INI ?

Pengambilan VCOAntioxidants secara oral dalam kadar yang tertentu akan menyebabkan tubuh kita dilindungi dari serangan bacteria, kulat dan virus. Sistem imunisasi tubuh badan akan meningkat, selsema da batuk akan berkurangan. Sebatian aktif seperti monolaurin, monokaprik dan monokaprin, yang terbukti hasil dari penghadaman VCO. VCOAntioxidants juga mengandungi bahan aktif seperti phospholipids serta sterol tumbuhan yang telah dibuktikan berupaya merendahkan tahap kolesterol dan meningkatkan tahap LDL dalam darah. MCT juga mudah dihadamkan dan dapat membantu mengawal berat badan jika diambil secara teratur dan berterusan.

Antara khasiat dan kebaikan VCOAntioxidants: (secara ringkasnya)

• Membantu kelancaran system pencernaan
• Meningkatkan sistem dan daya tahan tubuh
• Menbantu mengurangkan berat badan
• Mengurangkan kadar kolesterol dan darah tinggi serta risiko penyakit jantung
• Membekalkan nutrien penting dalam membantu pertumbuhan rambut yang sihat
• Membantu merawat pelbagai masalah kulit
• Menyokong fungsi tiroid
• Menghalus dan menyeragamkan struktur kulit


  AGAIN!
Nak order..? macam biasa sms/call 013-734 2887 / 012- 326 6637 

boleh add saya di fb (ieyka dinda) & like page TREENEA DAMANSARA DAMAI

Lepas confirm and after buat payment bagi details as below tau!
Nama:
Alamat penghantaran:
No. Tel:
Produk:
Kuantiti:


love,
x0x


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...