Monday 28 January 2013

VCOA TREENEA untuk pesakit tiroid

Antara fungsi Virgin Coconut Oil adalah menyokong fungsi tiroid. 


 

Salah satu gejala tiroid seperti sakit pada bahagian leher(bengkak). Maka VCO nie berfungsi untuk mengecilkan bengkak pada kelenjar tiroid. 

Hypothyrodism dan hipertiroidisme adalah dua keadaan utama yang mempengaruhi kelenjar tiroid. Hypothyrodism adalah gangguan dimana kalenjar tiroid tidak dapat menghasilkan jumlah hormon tiroid yang mencukupi. Apabila kelenjar tiroid tidak aktif menyebabkan kadar metabolisma juga menurun. Ini menyebabkan tenaga semakin berkurangan dan boleh menyebabkan peningkatan berat badan. 

Bagaimana VCOA Treenea membantu pesakit tiroid ??

VCO mampu mencegah masalah tiroid kerana ia membantu meningkatkan kadar metabolisma. Seterusnya membolehkan peningkatan pengeluaran hormon tiroid dan mengaktifkan metabolisma. Selain itu, asid lemak dalam VCO juga TIDAK menyebabkan terkumpulnya lemak dalam tubuh dan meminimumkan kenaikan berat badan dan pembentukan selulit. 






Hebat kan Allah beri kita alam yang memberi banyak manfaat pada kita.tinggal nak guna atau tidak je. Jom sihat tanpa rawatan dan ubatan.

Kita berusaha, berikthiar, tapi penyembuhnya berbalik pada Dia yang berkuasa.

Tapi syarat nak sembuh, makan vco dengan konsisten ok. skip-skip makan memang susah nak kecik bengkak tuh. InsyaAllah konsisten, tiroid anda akan sembuh. Berdoa-doa-doa selalu pada Allah tau =)

Masalah Tiroid resdung minyak kelapa dara
Minyak kelapa boleh membantu mereka yang mengalami penyakit tiroid. Tidak kira samada ia mengidap hipertiroidisme atau hipotiroidisme. Dalam kedua-dua kes minyak kelapa dapat memberi bermanfaat untuk masalah tiroid. Minyak kelapa dara dapat merangsang fungsi tiroid dan mempunyai pelbagai sifat antiseptik. Minyak kelapa dara juga berkemampuan untuk merangsang metabolisma.

Hanya RM40 (60softgel) untuk sebulan. 2biji sehari untuk sebulan.





ALWAYS READY STOCK TAU

Nak order..? macam biasa sms/call 013-734 2887 / 012- 326 6637 

boleh add saya di fb (ieyka dinda) & like page TREENEA DAMANSARA DAMAI

email us!
Nama:
Alamat penghantaran:
No. Tel:
Produk:
Kuantiti:

 love,
ieyka.dinda 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...