Saturday 5 January 2013

testimoni VCO treenea =)

hi dearies,

tau tak vco berkesan untuk memberikan tubuh badan yang ideal..dulu saya fall dalam underweight tau..ceh sikit je underweight nyer hehe..tapi hambik sekarang sudah ok...my BMI 18.5-19.9 macam tuh saja..clap clap clap..:) tapi ketahuilahhhh saya suka kurusssss..sapa tak suka kurussss...kan kan..*angguk kepala cepat* so vco kasik ideal you punya weight tuh..yang besar takkan tambah besar, yang terlalu kurus akan ideal beratnya..

selain tuh, try makan sebiji vco pagi..efek kenyang dia tuh over tau sampai tengahari still bertenaga dan tidak terlalu lapar pon *saya bukan pemakan breakfast* 

my besties pulak buat experimen dengan saja gedik nak try cucuk softgel vco and sapu kat perut..terus tak jadi makan lunch sebab katenye rase kenyanggg..pelik jugak kan...tapi bila pikir balik saya makan vco pagi-pagi pon terus rasa kenyang...ada benar tuh...sapu je kot dah kenyang hebattt !!!

dah cukup letak testimoni sendiri, meh kita share testimoni lain yea...all pic and related info credit as mentioned yea =)

testimoni pic nie credit to Dealer Putrajaya ~



ADIK KEISHA anak kepada DEALER JB : SYAZILA SZ

(28/12/12) Keisha Diserang demam campak. Bintik-bintik merah naik seluruh badan.

(29/12/12) Bintik mula pecah & air gatal mula membuatkan Keisha tidak selesa, hilang selera makan dan tidak minum susu langsung. Mulutnya dipenuhi bisa bintik merah.

(30/12/12 Cuma sedikit bintik yang sudah Kering dan keisha less cranky. Selera makan sedikit pulih.

(31/12/12) Sampai sahaja stok Treenea dirumah, kami ajar Keisha makan vcoa Treenea. Keisha kunyah VCOA. Disebabkan kesan demam campak sudah kering dan mula berkuping, kami mula membuat sapuan nipis VCOA pada seluruh badan Keisha yang diserang demam campak disamping beri dia kunyah VCOA sebiji setiap hari.

(1 Januari 2013) Luka Dalam mulut keisha sudah pulih. Kesan bintik merah pada badan mula pudar. Alhamdulillah Keisha semakin sembuh :)

DEALER JB : SYAZILA SZ


Price RM40 (Semenanjung), RM43 (Sabah/Sarawak) Price exclude postage..postage RM6 (SM) & RM9 (SS)  

sekotak ada 60 softgel..tahan sebulan..


Nak order..? macam biasa sms/call 013-734 2887 / 012- 326 6637 

anda boleh add saya di fb (ieyka dinda) & like page TREENEA DAMANSARA DAMAI

Lepas confirm and after buat payment bagi details as below tau!
Nama:
Alamat penghantaran:
No. Tel:
Produk:
Kuantiti:


Note:
Self-pickup di area Damansara Damai, Sri Damansara..siapa yang berdekatan mai la datang pickup ye dengan bayaran la..jangan pickup free je..nanges saya nanti ahahaha..tapi saya tak buat COD...self pickup or poslaju ye kawan-kawan semua.. =)
 

 love,
x0x


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...