Tuesday 15 January 2013

Memang AURA habis Chahaya Beauty Aura nie =)

Hi,

Saya dah guna CB Aura since 16/09/2012 (hari Malaysia kawwww)..setakat nie satisfied la..tang kelicinan kulit belum lagi..jalan raya (read:kulit) masih ada sikit itu tar hahaha..kang jadi macam telur dikupas parah pulak..ok yang nie sungguh tak releven! haha

nie saya punyer CB Aura yang 1st =)

Ye memang dulu asyik pikir, produk apa nie..datang dari mana..berkesan ke..yerlaa saya nie kalau produk tempatan macam nie susah nak percaya haha..maksud tempatan bagi saya adalah bukan macam safi balqis ke shurah ke..bukan bukan..tempatan macam produk cb aura nie la..orang tempatan buat dan pasarkan..paham ke..? ehehhe..

Selepas tuh mula lah operasi geledah internet...google kan gedung ilmu..kau cari je testimoni melambak ada..hurmm atleast for me produk tuh pernah dengar and bila search kat internet ada banyak carian..at least itu dah memenuhi syarat pertama la..giler nak beli produk yang tak pernah ade carian di google..no no no..rela tak cantik hahhaha...pernah search baru-baru nie satu produk putih gebu katenyer memang dia provide testimoni di FB tapi daku takuittt...hahhaha...so gatai tangan search for that product..nah! takde langsung..yang ada merapu je..kira memang tak masuk keyword la search tuh..so reject..eh masalahnya aku pon tak paham kenapakah putih gebu punya produk yang ku search..hahaa...saja je sebab tengok ramai nau likes fanpage dia ahahaha...

macam aura..kau search je kat google..forum ke blogspot ke eh mana-mana ceruk la ader je yang citer..so trusted la..tau tak saya ambil masa lebih kurang 3 tahun tau nak test CB Aura nie..kau ada survey barang smpai bertahun..overrrr kan!! hahaha..kalau la saya dah start pakai 3 tahun lepas mesti dah jelita habis nie *matiklah perasan sungguh hahha* tengok my besties pakai 3tahun lepas memang cantik skin dia..dah la anak darah cina..bertambah cantik la..my sister pon pakai..so aura kau..skin nmpak glowing and parut jerawat pon hilang..

hurmm my boss pon tegur "why ur skin is different now" sambil dekat-dekat kan muka dia kat saya..naseb ekau perempuan hahahahaa...urm tipu la tak suka..tapi jawapan hahhaa..ade plak dia kata pakai FELINNA INCHLOSS..mentang2 kita jual inchloss jugak tapi bukan untuk kasik aura kat skin pon inchloss tuh =)

inilah saya guna hari-hari tanpa jemu

tapi kena konsisten la..tunggu nanti 2-3bulan kalau makin ok harus lompat bintang..hehe..tapi memang akan guna la cb aura nie..dah ler sabun dia kaler pink tuh buat rase macam nak makan je..wangiiiii tauuu...auwww pink pulak tuh...memang untuk gegurl..but no worries lelaki yang banyak akne pon boleh pakai..kompem beratoq aweks nanti hahha..

ok jom nak tunjuk testimoni lain..credit kepada my supplier la hehe





Nak order..? macam biasa sms/call 013-734 2887 / 012- 326 6637 

ALWAYS READY STOCK TAU!

email ke rafika_boy88@yahoo.com

anda boleh add saya di fb (ieyka dinda) & like page TREENEA DAMANSARA DAMAI

Lepas confirm and after buat payment bagi details as below tau!
Nama:
Alamat penghantaran:
No. Tel:
Produk:
Kuantiti:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...