Wednesday 23 January 2013

COMBO SET FELINNA & CHAHAYA BEAUTY & MYRACLES BEAUTY

Updated:

Gambar stok dibawah adalah packaging lama. Anda akan dapat new packaging
Lebih MURAHHHH. Refer bawah:
2 inchloss = RM136 include post + 2  free gift
2 pmcvc = RM150 include post + 2 free gift
1 inchloss + 1 pmcvc = RM140 include post + 2 free gift


PASTIKAN ANDA MEMBELI YANG ORIGINAL DENGAN STICKER FELINNA PADA INCHLOSS @ STICKER HOLOGRAM PADA PMCVC. JANGAN TERPEDAYA DENGAN HARGA MURAHHH NANTI ROSAK BADAN ORANG YANG JUAL MURAH TUH TAKNAK TANGGUNGJAWAB PON KANG OK SAYANG-SAYANG SEKELIAN.

KAMI MEMBERI HARGA COMBO DENGAN MENGEKALKAN LAGI HARGA PASARAN NAMUN DENGAN SEDIKIT DISKAUN. BERSAING SECARA SIHAT & JAGA HAK PENIAGA YANG LAIN JUGA SATU ETIKA PERNIAGAAN YANG BAIK. 

FELINNA INCHLOSS LOTION ( 2BOTTLE )

♥ Ia berkesan dalam proses memecah lemak dan membuang angin dalam badan. Membantu mengurangkan inci & memberikan berat badan ideal serta kecergasan badan.
♥ Diformulasi dari bahan semulajadi yang selamat untuk semua, termasuk wanita hamil (syarat nya jangan sapu pada perut dan belakang pinggang), halal, buatan Malaysia dan berkualiti tinggi.
♥ Selain menghilangkan lemak-lemak berlebihan dan selulit, ia juga memperbaiki/merawat tekstur kulit badan agar lebih sihat, anjal, berseri serta memberikan wangian semulajadi. Ia juga sesuai sebagai alternatif untuk gastrik,senggugut,lenguh-lenguh,batuk dll..
♥ Boleh disapu pada pipi dan dagu (sapuan nipis) untuk menjadikan dagu lebih runcing dan menghilangkan dagu tembam atau berlipat, kulit leher melendut)

Cara penggunaan Felinna Inchloss:

1. Picit secukupnya dan sapu pada bahagian badan yang nampak tak berapa nak cantik & bermasalah sambil membuat urutan ringan dengan gerakan membulat (pusingan arah jam/lawan jam) sehingga ia meresap sepenuhnya ke dalam kulit.

2. Sapu dua kali sehari. Lepas mandi dan sebelum tidur. Nak sapu lebih pun tak apa. At least dua kali sehari. Sebelum sapu tu korang ukur dulu ye. Esoknya korang ukur lagi. Tengok ada perubahan ke tidak.

** Owh ya. Kalau korang sapu tu, buat lah exercise sikit nak bagi cepat proses pembakaran lemak-lemak tepu korang tu. Jangan lah dok diam je. Kang lambat kesannya. .. exercise elok untuk kesihatan kan..

**And Lagi satu, korang tak payah nak tahan-tahan lapar makan taw. Tapi jagalah makanan tu. Jangan main bedal je. Maksud jangan tahan lapar ialah jangan tak makan pulak. Kang kalau ambil pil-pil diet korang kena tahan makan. Tak boleh makan nasi lah, kena makan sayur je lah. Ha, ni boleh makan apa saje. Tapi control lah sikit. Gituewww....
  

N.P: RM75 SEBOTOL (180ML)

2 BOTTLE : RM140

SET COMBO 1


 FELINNA PURE MARINE COLLAGEN VIT C - PMCVC (2BOX)

*Kolagen marin - Sumber berkualiti premium yang mudah diserap badan, bertindak sebagai agen antipenuaan yang turut memelihara kekuatan tulang/sendi, kuku dan rambut serta mengekalkan keanjalan dan tekstur kulit agar kekal lembab, halus dan sihat bercahaya.

*Glutathione - Mencerah, menyamaratakan tona kulit serta menyingkirkan toksin dan radikal bebas di dalam badan, seterusnya mengurangkan kedutan halus, noda2 hitam dan pigmentasi.

*Vitamin C - membekalkan nutrisi untuk kesihatan tubuh secara keseluruhan, komponen penting untuk mengoptimakan peranan kolagen dan glutathione di dalam badan, memperbaiki, merawat dan membantu pertumbuhan sel2 baru lebih cepat selain menghapuskan masalah kulit kusam dan jerawat juga melambatkan proses penuaan pramatang.

*Ekstrak sitrus - mengandungi antioksidan yang menjauhi kerosakan sel kulit akibat pencemaran persekitaran, radikal bebas dan sinaran UV, mengurangi risiko kanser kulit, memudarkan parut, bersifat antibiotik dan antibakteria yang menghalang iritasi/jangkitan kulit.

N.P: RM 85 SEKOTAK (30KAPSUL)

2 KOTAK RM160

SET COMBO 2


FELINNA INCHLOSS LOTION + FELINNA PURE MARINE COLLAGEN VIT C

2 ITEM RM150
SET COMBO 3


CHAHAYA BEAUTY AURA + CHAHAYA BEAUTY VIT C

 Set combo CB Aura & CB Vit C nie mampu melengkapkan regim penjagaan wajah anda secara total. 

CB Aura membantu mengurangkan kesan parut jerawat, mengurangkan kewujudan jerawat dengan mengelupas secara lembut. Mangatasi kecelaan jeragat serta kulit menjadi lebih berChahaya, Cerah berseri dan menbuatkan kulit tidak kusam lagi.

Hanya dalam 2-3 minggu, anda boleh lihat perubahannya.Saya cukup berpuas hati dengan perubahan wajah selepas pakai set skincare Chahaya Beauty nie.
 
Owh ya, dengan pengambilan Vit C,
ia menjadikan pengamalnya awet muda dari usia, cerah sekata badan dan wajah, terhindar dari masalah jerawat dan jeragat dan yang bestnya mereka jarang and susah kena demam dan selesema.fakta! pastikan vit c yang anda makan mengandungi Bioflavanoid. Ia umpama sayap kiri (amboihh hover) bagi penyerapan vit c yang maximum!

CB AURA : RM 85  + VIT C (RM45) 

SET COMBO : RM 120

SET COMBO 4



INGAT! KOMEN SINI JIKA BERMINAT ATAU BOLEH SMS KAMI UNTUK HARGA COMBO NI. PASTI ANDA AKAN BERPUAS HATI. 

SMS 013-734 2887 @ 013-661 9171

Nak order..? do email us!
Nama:
Alamat penghantaran:
No. Tel:
Produk:
Kuantiti:

anda boleh add saya di fb (ieyka dinda) & like page TREENEA DAMANSARA DAMAI

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...