Sunday 19 January 2014

Pelbagai Resipi Energizing Soy Protein (ESP) Shaklee

"Apa rasa ESP"
"Nak minum ESP tapi bosan asyik bancuh air suam saja"

Assalamualaikum, Salam Ahad Salam Ceria!

Hahhh sebab phrase diatas itu hari ini saya ingin share tentang 20 resipi ESP yang sedap selain bancuh dan shake. Rasa ESP adalah rasa mild soya. Bezanya dengan minuman soya diluar, ESP tidak mengandungi perasa, pewarna dan pengawet tiruan. Ok sebelum tuh ingin saya kongsikan resipi ESP Prof Dr Muhaya. Tengok, Prof pon minum ESP. Siapa tak kenal dengan Prof Muhaya?




Prof Muhaya atau nama sebenarnya Professor Dr. Muhaya Hj. Mohamad, adalah  Pengarah Perkembangan Peribadi dan Profesional ACMS. Beliau juga merupakan Pengarah Pusat Mata, Prince Court Medical Centre. Selain merupakan seorang anak Malaysia terulung sebagai pakar mata (Uveitis), beliau juga aktif menyampaikan ceramah motivasi khususnya kupasan tentang minda dan perwatakan berkesan yang disampaikan dalam pelbagai ceramahnya di seluruh negara.

Baru baru ni,dalam rancangan Prof Muhaya di radio IKIMfm, Prof Muhaya ada share satu resipi yang beliau amalkan: Lihat resipi yang dikongsikan beliau. Resipi yang dikongsi sangat baik untuk otak, tenaga dan diet berkhasiat

ESP + KOKO + MINYAK ZAITUN + OAT + MADU + SUSU (BANCUH & BLEND)


Antara resipi lain yang boleh diamalkan bagi mendapatkan sajian ESP yang sedap, anda boleh cuba beberapa resipi dibawah. 




Saya sendiri cukup dengan shake sahaja ESP dengan air suam. Maklumlah saya sendiri tidak sukakan benda yang remeh nak bancuh air bagai hehe. (kategori MALAS ini namanya haha). Anda boleh pelbagaikan resipi ESP mengikut kreativiti anda sendiri. 

Shake & Slurrpppp


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...