Tuesday 14 January 2014

Vitalea Shaklee - Multivitamin Pertama Dunia

Tahukah anda, mantan Perdana Menteri Malaysia ke4, Tun Dr Mahathir juga mengamalkan supplement Vitalea Shaklee? Ok mari saya kenalkan Vita-Lea Shaklee a.k.a Multivitamin terbaik 





Sedikit sejarah ringkas mengenai penciptaan Vita-Lea Shaklee:

Dicipta oleh Dr.Shaklee pada tahun 1915, Vitalea Iron Formula adalah multivitamin dan mineral pertama di dunia. Awalnya dikenali sebagai " Vitalised Mineral " dan dishort-term menjadi " Vita-min " merupakan asal berjuta juta perkataan vitamin yang digunapakai kini.

90 tahun lampau, ia merupakan sebatian cecair dan bertukar kepada tablet seiring dengan peningkatan teknologi farmaseutikal. Dikenali sebagai Vitalea Iron Formula, setiap tablet mengandungi 30 nutrisi harian lengkap diekstrak dari sayuran dan buah-buahan, 12 vitamin dan 7 mineral penting seperti yang disarankan RDA. Diformulasi secara komprehensif menjadikan Vitalea multivitamin yang cukup zat dan seimbang.


Serbuk spirulina berwarna hijau yang menyaluti tablet ini dihasilkan dengan kaedah "Explo-Tab" terkini iaitu teknik eksplosif yang kompleks. Merupakan multivitamin terpantas larut air dan tubuh manusia di dunia . Mineral yang terkandung didalam Vitalea amat mudah beintegrasi dengan protin bertujuan untuk penyerapan pantas oleh usus kecil.


Kajian menunjukkan kesan pengambilan Vitalea berterusan selama 1 tahun dapat mengurangkan risiko jatuh sakit sebanyak 65%. Tidak hairanlah jika Vitalea dari Shaklee ini telah terpilih oleh Centre of Science sebagai THE BEST MULTIVITAMIN oleh Public Interest pada tahun 2000.



Keistimewaan Vitalea Shaklee

1. Merupakan multivitamin terbaik yang menggunakan Sistem Penyerapan Bioaktif berpaten eksklusif untuk Shaklee untuk meningkatkan penyerapan asid folik iaitu nutrien penting untuk kesihatan keseluruhan sel badan
2. Ia telah menjalani 349 ujian kualiti yang paling ketat untuk menjamin keaslian dan keberkesanan produk.



Berminat untuk mencuba produk diatas? Full consultation and harga istimewa PM saya ya.


anda boleh:

✉ SMS | ✆ Whatsapp : 013-734 2887
SID: 1070787
Page : Treenea Damansara Damai - Dinda Beauty & Wellness

Anda boleh dapatkan dari saya atau anda boleh dapatkan Shaklee di Cawangan seluruh Malaysia dengan ID saya (1070787), anda layak untuk mendapatkan ini:

1. FREE AFTER SALE CONSULTATION
2. FREE JADUAL MAKAN EKSLUSIF UNTUK CUSTOMERS SHJ

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...