Wednesday 29 January 2014

Set Gout: Atasi Sakit Gout dengan Supplement Shaklee

Gout disebabkan oleh urik asid yang berlebihan di dalam darah. Mendapan kristal urik asid (monosodium urate) di persekitaran sendi ataupun di dalam sendi menimbulkan keradangan yang menyebabkan sakit sendi.

Tubuh menjadi kurang efisien untuk membuang asid urik tersebut apabila buah pingang tidak berada di tahap kesihatan yang optimum. Buah pinggang kita adalah organ perkumuhan yang penting untuk menyingkirkan bahan-bahan yang tidak diperlukan oleh tubuh, namun dalam beberapa keadaan, buah pinggang tidak dapat bekerja dengan baik, akibat dari:-

1. Pengambilan ubat-ubatan berunsurkan ‘drug’
2. Stress dan tekanan perasaan
3. Pengambilan protein yang berlebihan
4. Kekurangan vitamin tertentu yang diperlukan untuk proses perkumuhan

Baca SINI untuk ketahui lebih mendalam punca, gejala dan rawatan yang sesuai untuk pesakit gout. 




Penyakit gout akan bertambah teruk jika pesakit memakin makanan yang tinggi purin seperti organ dalaman haiwan, ikan bilis dan daging. Disebabkan itu adalah penting bagi penghidap penyakit gout untuk mengetahui punya dan sedaya upaya mengelak daripada memakan makanan tersebut .

Pesakit Gout amat memmerlukan air yang optimum di dalam badan. Air berfungsi untuk menyikirkan asid urik dari badan.Kandungan air perlu sentiasa optimum di dalam badan. 

Pengambilan beberapa supplemen Shaklee berikut dapat membantu mengurangkan asid urik dalam badan pesakit Gout.



ALFALFA: untuk menyingkirkan toksik secara lembut dari badan, membantu mengawal keseimbangan asid / alkali di dalam badan. Ia  tinggi kandungan protein dan mengandungi lapan enzim pencernaan. Ia juga membantu dalam mengatasi bengkak, sakit sendi, bengkak buku lali dan kaki. Namun pengambilan alfalfa memerlukan pesakit mengambil air yang banyak.

OMEGA:Ini sangat penting bagi pesakit yang mengalami gout yang sangat teruk. Omega penting untuk mengelakkan inflamation pada sendi2 pesakit. Ianya sebagai langkah berjaga2 sebelum bengkak itu menjadi lebih teruk.

PERFORMANCE DRINK: bagi memastikan tubuh pesakit sendiri mempunyai kandungan air dan gula yang cukup agar tidak dehydrate. Penting untuk pesakit gout mempunyai bekalan air mencukupi dalam badan untuk proses perkumuhan asid urik

ADVANCE JOINT HEALTH TABLET: memberi keselesaan kepada sendi. 


Lihat testimoni Set Gout Shaklee : SINI



Berminat untuk mencuba produk diatas? Full consultation and harga istimewa PM saya ya.


anda boleh:

✉ SMS | ✆ Whatsapp : 013-734 2887
SID: 1070787
Page : Treenea Damansara Damai - Dinda Beauty & Wellness

Anda boleh dapatkan dari saya atau anda boleh dapatkan Shaklee di Cawangan seluruh Malaysia dengan ID saya (1070787), anda layak untuk mendapatkan ini:

1. FREE AFTER SALE CONSULTATION
2. FREE JADUAL MAKAN EKSLUSIF UNTUK CUSTOMERS SHJ

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...